luni, martie 30, 2009

...

"Nu mă gândisem niciodată prea mult la felul în care voi muri - deşi am avut destule motive în ultimele câteva luni - dar, chiar dacă m-aş fi gândit, nu mi-aş fi imaginat că voi muri în felul acesta.
M-am holbat fără suflare la celălalt capăt al camerei, în ochii negrii ai vânătorului, iar el mi-a întors o privire plăcută.
Cu siguranţă era un mod frumos de a muri, în locul altcuiva, în locul persoanei iubite. Chiar nobil. Asta ar trebui să conteze.
Ştiam că, dacă nu m-aş fi mutat niciodată în Forks, n-aş fi fost în pericol de moarte acum. Dar, oricât de îngrozită eram, nu puteam să regret decizia luată. Când viaţa îţi oferă un vis care îţi întrece de departe orice aşteptări, nu e de bun simţ să jeleşti atunci când se sfârşeşte.
Vânătorul zâmbea prietenos în timp ce se îndrepta spre mine să mă ucidă."
"Twilight"( "Amurg"), Stephenie Meyer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu