luni, octombrie 05, 2009

Fac ce îmi place şi îmi place ceea ce fac!

Azi vreau să vă spun cât de mult mă bucur că am acceptat provocarea AIESEC de a vrea mai mult de la mine! Sunt de un an în organizaţie, un an în care am avut parte de experienţe şi oameni pe care sunt sigură că îi voi păstra mereu ca parte din mine. De ce spun ca parte din mine? Pentru că fiecare proiect, fiecare întâmplare, dar mai ales fiecare persoană cunoscută şi-a lăsat amprenta, contribuind la ceea ce devin în fiecare clipă.

AIESEC mi-a oferit şansa de a-mi folosi timpul constructiv, de a mă distra şi de a învăţa atât de diferit faţă de maniera în care se desfăşoară programa şcolară. Şi mă determină să vreau mereu mai mult de la mine, să cresc şi să fiu conştientă de oportunităţile care mă înconjoară aşteptând doar să îmi întorc privirea spre ceea ce ar putea însemna viitorul meu.

Îmi place ceea ce fac şi îmi place să pot spune acest lucru. Ce zici? Vrei să vii şi tu alături de mine? Intră pe www.aiesecpiteti.to şi completează formularul! Alegerea îţi aparţine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu