miercuri, aprilie 22, 2009

Ador verdele...

Azi am realizat cât de mult îmi place verdele! :)

Câtă vitalitate, cât optimism şi armonie poate conţine această simplă şi aparent banală culoare. E de ajuns să privesc în jurul meu pentru a mă inspira din farmecul revitalizant al naturii, înveşmântată în VERDE.

Ador varietatea de nuanţe, de tonuri, de lumini şi umbre; ador să privesc natura râzând prin fiecare fir de iarbă, fiecare simfonie a frunzelor, fiecare fluture care valsează în ritmurile frenetice ale vieţii.

Mireasma milioanelor de flori, zâmbetul ştrengar al narciselor, gingăşia lalelelor, dulceţa ameţitoare a mărgăritarului, sărutate de un verde electrizant prezintă viaţa în forma ei cea mai vie, cea mai intensă, cea mai curată.

Deşi în fiecare primăvară mă pierd în această îmbrăţişare frenetică a naturii, la final rămân întotdeauna cu aceeaşi senzaţie de înmărmurire în faţa straniei atracţii pe care suflul verde al primăverii o exercită asupra mea...

2 comentarii:

  1. Si mie imi place la nebunie verdele!!!! Maria M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place verdele. Dar acum serios, foarte frumos expusa ideea. De obicei nu citesc nimic de marimea articolului tau daca nu are legatura cu scoala. Congrats.

    RăspundețiȘtergere